Dlaczego warto stworzyć film wizerunkowy?

Jesteś właścicielem firmy, albo zajmujesz się marketingiem przedsiębiorstwa? Zastanawiasz się, jak możesz wpłynąć na budowanie rozpoznawalności swojej marki i zyskać zaufanie odbiorców? Jednym ze sposobów może być film wizerunkowy.

Spis treści:

  1. Format wideo zyskuje na popularności
  2. Film wizerunkowy może pomóc w zdobyciu zaufania
  3. Wzmocnienie świadomości marki w oczach klientów

Chcesz zacząć przygodę z wideo?

Wypełnij krótki formularz i opisz swój projekt, a otrzymasz od nas na maila zaproszenie do bezpłatnej konsultacji, podczas której chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i zaproponujemy, jakie wideo naszym zdaniem sprawdzi się w Twojej firmie.

Format wideo zyskuje na popularności

Przyzwyczajenia współczesnych internautów nieustannie ewoluują. Jeżeli zastanawiasz się nad tym, jak możesz zyskać ich uwagę, warto zainwestować w filmy wideo na stronie internetowej lub na Youtube czy innej platformie. Statystyki jednoznacznie pokazują, że obecnie formaty wideo są o wiele skuteczniejsze w przyciągnięciu uwagi odbiorców niż np. statyczne posty czy artykuły. Wykorzystaj tę wiedzę na swoją korzyść! Kreatywny film wizerunkowy może pomóc w wyróżnieniu Twojej marki wśród konkurencji. Umieszczenie takiego wideo na stronie może mieć w konsekwencji pozytywny wpływ na SEO. Wynika to m.in. z wydłużenia czasu, w jakim użytkownicy przebywają na stronie, jest to bowiem jeden z czynników rankingowych Google’a.

Film wizerunkowy może pomóc w zdobyciu zaufania

Przed przystąpieniem do produkcji takiego wideo, koniecznie trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, do kogo ma być ono kierowane i jakie ma spełniać cele. Jeżeli np. chcesz je potraktować jako element wspierający pozyskiwanie nowych klientów, pomoże Ci to w skupieniu się na wartościach firmy i jej walorach, jakie mogą okazać się kluczowe przy podejmowaniu decyzji wśród osób potencjalnie zainteresowanych współpracą z Tobą. Podjęcie działań, które pomogą uwiarygodnić Twój biznes może okazać się strzałem w dziesiątkę!

Wzmocnienie świadomości marki w oczach klientów

Bez względu na to, na jakim etapie rozwoju jest Twoja firma, warto skupić się na takich aktywnościach, które pomogą umacniać pozytywny wizerunek marki. To właśnie jest jedną z zalet filmu wizerunkowego. Stworzenie takiego materiału pomoże Ci odcinać od niego kupony także w kolejnych latach! Jest to zatem przykład perspektywicznego działania, które będzie sukcesywnie pracować na korzyść Twojej marki. Na zdobycie zaufania odbiorców i otoczenia zewnętrznego trzeba bowiem zapracować. Przygotowanie takiego filmu wizerunkowego będzie jednym z kroków pozwalających na stworzenie pozytywnego wizerunku Twojej marki!

Powyższe argumenty powinny stanowić dla Ciebie jednoznaczną zachętę przemawiającą za tym, aby we współpracy z doświadczoną firmą podjąć się realizacji takiego przedsięwzięcia!

Porozmawiajmy o video w Twojej firmie