Jak film promocyjny może pomóc Twojej marce zyskać uwagę klientów?

Wideo promocyjne może mieć ogromną rolę w pozyskaniu uwagi odbiorców oraz w promowaniu Twojej marki. Jeżeli zastanawiasz się nad tym, jakich korzyści możesz oczekiwać dzięki nagraniu takiego wideo, koniecznie zapoznaj się z poniższym artykułem!

Spis treści:

  1. Storytelling ma ogromną moc
  2. Wideo oferuje skuteczną formę przekazu
  3. Lepsza rozpoznawalność marki
  4. Demonstracja Twojej oferty

Chcesz zacząć przygodę z wideo?

Wypełnij krótki formularz i opisz swój projekt, a otrzymasz od nas na maila zaproszenie do bezpłatnej konsultacji, podczas której chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i zaproponujemy, jakie wideo naszym zdaniem sprawdzi się w Twojej firmie.

1. Storytelling ma ogromną moc

Film stwarza ogromne możliwości w zakresie przedstawienia ciekawej historii związanej z Twoją marką. Jeżeli zatem chcesz, aby Twój komunikat został jak najlepiej zapamiętany, wówczas wymyślenie angażującej historii pozwoli Ci na uzyskanie tego rezultatu. Oryginalne wideo będzie miało ogromny ładunek emocjonalny, co pozwoli Ci skuteczniej dotrzeć do Twoich odbiorców. Przemyślana historia, ciekawy montaż, to wszystko pomoże pozyskać uwagę klientów!

2. Wideo oferuje skuteczną formę przekazu

Współczesny internauta o wiele chętniej konsumuje treści wizualne. Formaty wideo czy grafiki o wiele bardziej przykuwają uwagę niż np. bloki tekstowe. Warto wykorzystać tę wiedzę, gdy będziesz projektował swoje działania marketingowe. Krótki film promocyjny przedstawiający historię firmy zadziała na pewno o wiele skuteczniej niż opis tekstowy w zakładce „o nas”. W ten sposób uda Ci się też pokazać ludzką twarz przedsiębiorstwa. W dzisiejszym świecie ten human factor odgrywa szczególnie ważną rolę.

3. Lepsza rozpoznawalność marki

Format wideo stwarza też wiele możliwości w zakresie brandingu. Umieszczenie logo w stałym miejscu, wprowadzenie elementów graficznych w kolorystyce nawiązującej do Twojej identyfikacji wizualnej, to wszystko pomoże budować profesjonalny wizerunek marki. To tylko z pozoru detale. Eksponowanie kolorów firmowych i logo ułatwi zapamiętywanie i wzbudzenie skojarzeń z Twoim brandem. Przygotowując film promocyjny uwzględnij te wskazówki przy planowaniu montażu.

4. Demonstracja Twojej oferty

Kolejnym atutem takiego filmu promocyjnego jest możliwość wyeksponowania produktów, jakie oferujesz. Jeśli z kolei prowadzisz firmę usługową, wówczas warto pokazać od A d Z, jak przebiega realizacja, z jakich składa się etapów. Zadziałasz w ten sposób na wyobraźnię potencjalnych klientów. Weź to pod uwagę przy planowaniu swoich działań marketingowych.

Powyższe argumenty powinny przekonać Cię do tego, aby zainwestować w przygotowanie filmu promocyjnego. To praca, którą wykonuje się raz, a od której będziesz odcinać kupony w późniejszym czasie. Skorzystaj z pomocy ekspertów z WebNinjas i ciesz się z uzyskanych efektów!

Porozmawiajmy o video w Twojej firmie