Film reklamowy dla dewelopera – zaprezentuj realizacje Twojej firmy

Przygotowanie filmu reklamowego dla firmy deweloperskiej wymaga starannego planowania i realizacji, aby skutecznie przekazać przekaz marketingowy i przyciągnąć potencjalnych klientów. Poniżej kilka wskazówek, które pomogą Ci osiągnąć zamierzony rezultat.

Spis treści:

  1. Przystąp do określenia grupy docelowej
  2. Przygotuj najbardziej reprezentatywne lokacje
  3. Uwzględnij dotychczasowe opinie klientów oraz animacje
  4. Dopasuj długość filmu reklamowego do poszczególnych mediów
  5. Współpracuj z ekspertami

Chcesz zacząć przygodę z wideo?

Wypełnij krótki formularz i opisz swój projekt, a otrzymasz od nas na maila zaproszenie do bezpłatnej konsultacji, podczas której chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i zaproponujemy, jakie wideo naszym zdaniem sprawdzi się w Twojej firmie.

1. Przystąp do określenia grupy docelowej

Zanim rozpoczniesz przygotowania do stworzenia filmu reklamowego dla dewelopera zdefiniuj, jaki cel chcesz osiągnąć za pomocą takiego wideo. Określ również, do kogo kierujesz swoją kampanię – czy to single, młode pary, inwestorzy czy może osoby poszukujące nieruchomości komercyjnych. Dzięki temu łatwiej będzie Ci dostosować przekaz do Twojej grupy docelowej. Wybierz styl i ton, który pasuje do wizerunku Twojej firmy jak i odbiorców. Czy chcesz, aby film był bardziej formalny, czy może bardziej swobodny i przyjazny? Udzielenie przed sobą odpowiedzi na te pytania pozwoli na przygotowanie bardziej skutecznego wideo niż przy bezrefleksyjnym podejściu.

2. Przygotuj najbardziej reprezentatywne lokacje

W trosce o to, aby przyciągnąć potencjalnych odbiorców i wywołać w nich zainteresowanie, wybierz atrakcyjne i reprezentatywne lokacje do kręcenia filmu promocyjnego firmy deweloperskiej. Upewnij się, że prezentują one różnorodność Twoich projektów. Jeśli to możliwe, pokaż projekty zarówno w fazie budowy, jak i te gotowe. Dobrym pomysłem będzie też pokazanie poszczególnych etapów, dzięki temu skuteczniej zadziałasz na wyobraźnię odbiorców.

3. Uwzględnij dotychczasowe opinie klientów oraz animacje

Jeśli to możliwe, uwzględnij w filmie krótkie testimoniale od zadowolonych klientów lub ekspertów branżowych. Rzeczywiste doświadczenia klientów mogą przekonać potencjalnych nabywców. Takie krótkie wstawki będą mogły wywołać znaczący impuls na podjęcie decyzji zakupowych. Warto też wprowadzić grafiki i animacje, aby wizualnie urozmaicić film i wyjaśnić kluczowe informacje. To może obejmować mapy lokalizacji, plany mieszkań, animacje projektów, statystyki branżowe czy też animowane rzuty mieszkań.

4. Dopasuj długość filmu reklamowego do poszczególnych mediów

Skróć film promocyjny dla firmy deweloperskiej, aby był odpowiedni dla mediów społecznościowych, w których coraz więcej osób konsumuje treści. Pamiętaj o dodaniu napisów, aby ułatwić zrozumienie treści bez dźwięku. Dzięki temu łatwiej utrzymasz uwagę widza, np. takiego, który akurat nie ma sposobności ku temu, aby obejrzeć materiał z dźwiękiem.

5. Współpracuj z ekspertami

Jeśli zależy Ci na tym, aby taki film promocyjny przyniósł jak najlepsze efekty, warto powierzyć to zlecenie ekspertom w branży. Decydując się na kooperację z WebNinjas możesz mieć pewność, że otrzymana realizacja spełni oczekiwania zarówno Twoje, jak i w ramach planowanych kampanii.